Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

Ότι η Αθήνα έγινε κόμβος...είναι σίγουρο κύριε υπουργέ μην προσπαθείτε άλλο please !





Ο υπουργός Πολιτισμού δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο...
Αρ.Μπαλτάς : "Θέλουμε να καταστήσουμε την Αθήνα έναν από τους σημαντικότερους
πολιτιστικούς κόμβους στην Ευρώπη..."

Και τώρα πίσω στα παλιά για να θυμηθούμε σχετικές ατάκες από την ταινία
 "ούτε γάτα ούτε ζημιά"
με τους Φωτόπουλο και Λογοθετίδη...
Σταθμάρχης ο Φωτόπουλος...Λαλάκης ο Λογοθετίδης...Λολότα η Ίλια
Λιβυκού.


ΛΑΛΑΚΗΣ: Κι εσύ πάλι, κύριε σταθμάρχα μου... σου 'δωσε η υπηρεσία μια σφυρίχτρα κι όλη την ώρα... φρου φρου φρου κι όποιος φύγει, έφυγε κι όποιος μείνει, έμεινε;
ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ (ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ): Τι να σας πω; Λυπάμαι πάρα πολύ.
ΛΑΛΑΚΗΣ: Εσύ, να λυπάσαι. Εμείς τι πρέπει να κάνουμε, κύριε σταθμάρχα μου; Και τι είπαμε πως είναι εδώ πέρα;
ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ: Θυμαριά.
ΛΑΛΑΚΗΣ: Και τι είναι αυτή η Θυμαριά;
ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ: Χωριουδάκι, αλλά κόμβος!
ΛΑΛΑΚΗΣ: Ορίστε;
ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ: Κόμβος, λέω.
ΛΑΛΑΚΗΣ: Αμ, πε' μου το ντε, να ησυχάσω! Πω, πω Λολότα, σε κόμβο πέσαμε! Υπάρχει κανένα ξενοδοχείο εδώ;
ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ: Δυστυχώς.
ΛΑΛΑΚΗΣ: Έχω δει κι άλλους κόμβους, κύριε σταθμάρχα μου, αλλά σαν το δικό σας κόμβο, δεν έχω ξαναδεί!







Πίσω στα παλιά


2 σχόλια:

  1. Απο τα καλυτερα που αναρτησατε, μπραβο. Θα ηταν πιο ολοκληρωμενο με το συγκεκριμενο αποσπασμα της ταινιας, υπαρχει στο διαδικτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή