Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017

Ζητείται ψεύτης


Ιανουάριος 2017

1961

(Ο Ηλιόπουλος πηγαίνει στο σπίτι του βουλευτή για να ζητήσει δουλειά)

-Έχω μια συστατική επιστολή για να αναλάβω το ιδιαίτερο γραφείο του κύριου Φερέκη.

-Α, για ιδιαίτερος, ε; Και τι προσόντα έχετε;

-(Με κάμαρι) Ψεύτης!

-Ψεύτης;

-Μάλιστα. Επιτρέψτε μου να συστηθώ. Θόδωρος Πάρλας, γνωστός ως Ψευτοθόδωρος.

-Μπα. Και καμαρώνετε, βλέπω!

-Μα είναι να μην καμαρώνω; Εγώ κυρία μου δεν έιμαι ένας τυχαίος ψεύτης όπως τόσοι και τόσοι άλλοι τίμιοι και ευυπόληπτοι πολίτες. Εγώ είμαι ένας ψεύτης με ταλέντο.

-Και μ' αυτό το προσόν ζητάτε θέση;

-Ναι, γιατί απορείτε;

-Κι όλα αυτά μου τα 'πατε για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη μου;

-Γιατί όχι; Είμαι ένας πολύ ειλικρινής ψεύτης. Για την ακρίβεια ο πιο ειλικρινής που θα μπορούσατε να βρείτε.

-Και τι επάγγελμα κάνατε ως τώρα;

-Ψευδομάρτυς!

-Μπα, και δε σας άρπαξε κανένας δικαστής;

-Τι λέτε κυρία μου, εδώ με τρόμαξαν δικαστές και δικηγόροι!

-Κι από αυτό το επάγγελμα ζούσατε;

-Όχι, όχι, έκανα το δημοσιογράφο.

-Και σε ποια εφημερίδα γράφατε τα ψέματά σας;

-Στην "Αλήθεια"!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου